فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات مصرفی خودرو کارکالا

فروش اینترنتی انواع فیلتر های روغن، هوا، کابین و صافی بنزین تمامی خودروهای ایرانی و وارادتی مرکز پخش انواع روغن های ایرانی و خارجی فروش اینترنتی انواع لنت ترمزخودروهای ایرانی و وارداتی فروش انواع مکمل و شوینده های خودرو ارسال به سراسر کشور

فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات مصرفی خودرو کارکالا

فروش اینترنتی انواع فیلتر های روغن، هوا، کابین و صافی بنزین تمامی خودروهای ایرانی و وارادتی مرکز پخش انواع روغن های ایرانی و خارجی فروش اینترنتی انواع لنت ترمزخودروهای ایرانی و وارداتی فروش انواع مکمل و شوینده های خودرو ارسال به سراسر کشور

بنزین سوپر یا معمولی؟؟؟

در این مقاله سعی کرده ایم بنزین و عدد اکتان را بررسی کنیم همچنین به این پرسش پاسخ دهیم که ایا بنزین سوپر برای خودرو الزامی است یا خیر؟ فرق بین بنزین سوپر با معمولی چه می باشد و...؟؟؟ که در ادامه به تمامی این پرسش ها پاسخ می دهیم. 
 

در موتور های ۴ زمانه چهار مرحله مختلف داریم که عبارتند از مکش. تراکم. انفجار{کار یا عمل}. تخلیه

روی سخن ما با تراکم است. تراکم زمانی رخ می دهد که مخلوط بنزین با هوا به واسطه ی پیستون تا حد معینی متراکم می گردد و بعد از آن به واسطه ی جرقه احتراق رخمی دهد و بقیه ی داستان. که این میزان تراکم رو با ارقام گوناگون نشان می دهند به طور تقریبی در موتور های قدیمی این رقم ۵:۱ یا ۶:۱ و در موتور های جدید ۱۰:۱ تا ۱۲:۱ نیز می رشد. ولیکن مخلوط سوخت ما بطور کلی توانایی اشتعال زایی بالایی دارد که اگر این مخلوط قبل از جرقه زدن شمع مشتعل شود موتور دچار کوبش می شود. چرا که پیش از این که پیستون به بالاترین نقطه خود برسد ما وسط راه و به زور میخواهیم آن را به پایین برسانیم که علت این کوبش هم همین است ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.