فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات مصرفی خودرو کارکالا

فروش اینترنتی انواع فیلتر های روغن، هوا، کابین و صافی بنزین تمامی خودروهای ایرانی و وارادتی مرکز پخش انواع روغن های ایرانی و خارجی فروش اینترنتی انواع لنت ترمزخودروهای ایرانی و وارداتی فروش انواع مکمل و شوینده های خودرو ارسال به سراسر کشور

فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات مصرفی خودرو کارکالا

فروش اینترنتی انواع فیلتر های روغن، هوا، کابین و صافی بنزین تمامی خودروهای ایرانی و وارادتی مرکز پخش انواع روغن های ایرانی و خارجی فروش اینترنتی انواع لنت ترمزخودروهای ایرانی و وارداتی فروش انواع مکمل و شوینده های خودرو ارسال به سراسر کشور

میزان تأثیر افزایش سرعت مجاز بر تلفات انسانی

میزان تأثیر افزایش سرعت مجاز بر تلفات انسانی



مطالعه‌ی صورت گرفته شده توسط انجمن بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌های آمریکا IIHS نشان می‌دهد افزایش محدودیت سرعت در جاده‌های این کشور موجب شده هزاران نفر جان خود را از دست بدهند. این در صورتی است که می‌ شد جان انسان‌های زیادی را حفظ نمود.
افزایش محدودیت سرعت جاده‌های آمریکا در 25 سال گذشته جان حدود 37 هزار نفر را گرفته که از این آمار 1900 کشته فقط به سال 2017 مربوط می ‌شوند.



معاون تحقیقات و سرویس‌ های آماری IIHS چگونگی تحت تأثیر گرفتن مرگ‌ ومیر جاده‌ای توسط تغییرات محدودیت سرعت‌ها را از سال 1993 تا 2017 بررسی و تحلیل نموده است. با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند تغییرات بیکاری در طول زمان و تعداد رانندگان جوان در جاده‌ها، چارلز فارمر نتیجه گرفته افزایش 8 کیلومتر در ساعت بیشترین سرعت مجاز با افزایش 8 درصدی میزان مرگ ‌ومیر در جاده‌ها و بزرگراه‌ها مرتبط می باشد.
در نتیجه گفته شده 36760 مورد مرگ ومیر بیشتر در جاده ‌های آمریکا نسبت به زمانی که اگر این تغییرات در بالا رفتن سرعت مجاز انجام نمی ‌گرفت وجود داشته است.



ولوو اخیراً اعلام نموده که بیشترین سرعت کلیه محصولات خود را از مدل سال 2021 به 180 کیلومتر در ساعت محدود می کند. هاکان ساموئلسن رئیس و مدیر اجرایی اتومبیل های ولوو می ‌گوید تحقیقات این اتومبیل ساز نشان داده محدود کردن سقف سرعت اتومبیل ها به تحقق هدف ولوو که همان عدم فوت سرنشینان محصولات این برند می باشد کمک می کند.



او همچنین اظهار نموده:

با توجه به تحقیقات انجام شده ما آگاهیم که چطور موارد مرگ و میر و جرحی را در اتومبیل هایمان را حذف کنیم و اگرچه محدودیت سرعت یک درمان کامل نیست ولی از حتی جان یک نفر را هم حفظ کند ارزشش را دارد.



البته تمامی افراد از نتایج این مطالعه قانع نشده ‌اند. تام ساروید یکی از کارشناسان ایمنی که با NBC نیوز مصاحبه کرده می‌ گوید موضوع مهم ‌تر در ترافیک‌ ها حرکت با سرعت ‌های ثابت می باشد و این تفاوت میان سریع ‌ترین و کند ترین اتومبیل هاست که خطری واقعی محسوب می گردد.

منبع:پدال

انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و روغن موتور و دیگر لوازم مصرفی خودرو با قیمت ویژه در سایت کارکالا

فروش ویژه 

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

انواع فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، فیلتر کابین و فیلتر بنزین تمامی خودرو ها

انواع ضد یخ، تیغه برف پاک کن، لنت ترمز و ...

انواع مکمل بنزین، اسپری و شوینده خودرو با کیفیت بالا

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

مشتریان عزیزی که قصد خرید تکی دارند لطفا روی این لینک کلیک کنید:  www.carkala.com

دوستانی که قصد خرید عمده دارند لطفا جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرند.

09124603033

02632203209

آدرس ما جهت خرید حضوری: کرج-بلوار هفتم تیر- خیابان کیانپور-ابتدای خیابان خراسانی - روبروی مرکز بهداشت - پلاک 123

 

#فیلترروغن#فیلترهوا#فیلترکابین#فیلتربنزین#صافی_بنزین#واسکازین#لنت_ترمز

#گیربکس#روغن_موتور#لاستیک#قیمت_فیلترروغن#باد_نیتروژن#فیلترهوافابریک

#قیمت_فیلترکابین#تست_تصادف#مرسدس_بنز#تهویه#سرویس_خودرو

#تعویض_فیلترروغن#اسپری_داشبورد#ارسال_رایگان#فروش_اینترنتی#تست_امنیت

#مکمل_سوخت#خرید_انلاین#خرید_اینترنتی#فیلترهوااسپرت


سکوداری مرسدس بنز در فرمولاوان و فرمول-E


فرمولاوان در چین و فرمولا برقی در رم

سکوداری مرسدس بنز در فرمولاوان و فرمول-E

شروع مسابقه؛ لوئیس همیلتون استارت بهتری در مقایسه با هم ‌تیمی ‌اش دارد که نتیجه آن در دست گرفتن‌ پیشتازی مسابقه می باشد، لکلرک هم بالاتر از فتل قرار می ‌گیرد. در همان پیچ‌ های نخستین، دنیل کویات از توروروسو و لندو نوریس راننده تیم مک ‌لارن با همدیگر برخورد می نمایند.


فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا


به گزارش «اخبار خودرو» روزهای سخت برای فراری رو به سخت ‌تر‌شدن می شود و اکنون خطاهای تیمی هم به کمک مرسدس ‌بنز شتافته اند تا دومین گرند پری آسیایی هم به نفع همیلتون به اتمام برسد. الکساندر آلبون بعد از تصادف وحشتناک در آخرین روز از تمرین‌ها و از دست دادن تعیین خط، پاور یونیت جدیدی برای مسابقه دریافت نمود و باید مسابقه را از پیت لین شروع کند.

مکس ورشتپن راننده رنو و رابرت کوبیتسا از تیم ویلیامز در همان دور گرم کردن، اسپین شدند. ابتدای مسابقه و لوئیس همیلتون، شروع مناسب تری در مقایسه با هم‌ تیمی ‌اش دارد که نتیجه آن در دست گرفتن پیشتازی مسابقه می باشد، لکلرک هم بالاتر از فتل قرار می‌ گیرد.

خلاصه حوادث مسابقه فرمولاوان چین

الکساندر آلبون بعد از تصادف وحشتناک در آخرین روز از تمرین‌ها و از دست دادن تعیین خط، پاور یونیت جدیدی برای مسابقه دریافت نمود و باید مسابقه را از پیت لین شروع کند. مکس ورشتپن راننده رنو و رابرت کوبیتسا از تیم ویلیامز در همان دور گرم کردن، اسپین شدند.

آغاز مسابقه؛ لوئیس همیلتون استارت بهتری در مقایسه با هم ‌تیمی‌ اش دارد که نتیجه آن در دست گرفتن‌ پیشتازی مسابقه می باشد، لکلرک هم بالاتر از فتل قرار می‌گیرد. در همان پیچ‌ های اول، دنیل کویات از توروروسو و لندو نوریس راننده تیم مک‌لارن با هم برخورد می‌ کنند.

لوئیس همیلتون در دور بعدی، کمترین تایم را ثبت می نماید؛ 1 دقیقه و سی وهشت ثانیه و ۱۱۹ هزارم ثانیه، فتل هم به دنبال سبقت‌ گیری از لکلرک می باشد. دنیل کویات به علت به وجود آمدن حادثه در شروع مسابقه، پنالتی گذر از پیت لین را می گیرد.

حالا در دور 4 ام جیوویناتزی راننده آلفارومئو نخستین راننده‌ای می باشد که وارد پیت شده و با لاستیک مدیوم خارج شده، همیلتون فاصله 3.2‌ ثانیه‌ای با بوتاس باز نموده است. در دور بعد تیم فراری به لکلرک دستور می‌دهد که به فتل اجازه عبور دهد. با وجود اعتراض راننده موناکویی، او به هم تیمی‌اش اجازه عبور می‌ دهد، اکنون فتل در رده سوم قرار گرفته است.

فتل در این راند، 8/0 ثانیه نسبت به همیلتون پیشتازی را از دست داده و به نظر نمی آید که فراری بتواند با مرسدس بنز رقابت داشته باشد.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا

فتل یک بار دیگر در پیچ هرپین (گیره سر) لاستیک‌ هایش را قفل می ‌کند. فراری هم با کمی خشم به لکلرک می ‌گوید: «ما کار خودمان را انجام می دهیم، روی کارت تمرکز داشته باش». ولی لکلرک به تیم فراری می ‌گوید: «من تایم زیادی را پشت فتل دارم از دست می ‌دهم، نمی ‌دانم، احتمالا شما بخواهید بدانید». فراری به لکلرک می ‌گوید: «درباره این موضوع بعدا حرف می زنیم.»

حالا فراری به فتل می‌گوید که بیشتر فشار بیاورد و سریع ‌تر باشد. هالکنبرگ از تیم رنو به گاراژ رفته و از مسابقه کنار می‌ کشد. ورشتپن به پیت می ‌رود و با لاستیک‌های هارد خارج می گردد تا بیش از قبل فراری‌ها را تحت فشار بگذارد. فراری هم واکنش نشان داده و فتل را از رده سوم به پیت می آورد. راننده فراری جلوتر از ورشتپن از پیت خروج پیدا می کند. راننده ردبول در پیچ یکی مانده به آخر، سبقت می ‌گیرد ولی راننده فراری دوباره جلوتر از ورشتپن قرار می گیرد. فراری به لکلرک اعلام می نماید که تا حدی که امکان دارد با این لاستیک‌ها در پیست می ماند. بوتاس از رده 2 به پیت می ‌آید.

همیلتون و لکلرک هم از رده 1 و 2 به پیت می ‌آیند. رده‌ بندی بعد از پیت استاپ؛ همیلتون، بوتاس، فتل، ورشتپن، لکلرک و گسلی. فاصله همیلتون و بوتاس کمتر شده و همیلتون از تیمش سوال می کند که برای چه در ابتدا هم‌تیمی‌اش به پیت رفته است. تیم ردبول به ورشتپن می‌گوید: «وزش باد ملایم‌تر شده است و خودرو قابل پیش‌بینی‌تر عمل خواهد کرد.» مسابقه در دورهای میانی با شرایط آرامی دنبال میگردد تا اینکه رایکونن از گروژان سبقت گرفته و به رده 9 می ‌رسد.


لکلرک از تیمش می ‌خواهد که از لاستیک ‌هایش مواظبت کند ولی فراری درخواست او را قبول نمی کند و می ‌گوید که به پلن دوم بروند. ورشتپن به پیت می ‌آید و با لاستیک مدیوم خارج می ‌شود، فراری و فتل هم به این پیت جواب می‌ دهند. مرسدس هم 1 دابل پیت استاپ داشته و همیلتون و بوتاس را همزمان به پیت می ‌آورد. لکلرک که به پیت نرفته، بوتاس را پشت خود نگه می ‌دارد. از دست دادن تایم می‌ تواند فتل را به راننده مرسدس نزدیک نماید. بوتاس از راننده فراری سبقت گرفته و به رده دوم می‌ رود. فتل از لکلرک گذر کرده می‌کند و حالا راننده موناکویی به پیت می ‌رود.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا

دنیل کویات به گاراژ تورو روسو رفته و از مسابقه کنار می ‌رود. رده ‌‌بندی در دورهای نهایی به ترتیب؛ همیلتون، بوتاس، فتل، ورشتپن، لکلرک، گسلی. فاصله همیلتون با بوتاس در حال زیاد شدن است و لکلرک در حال نزدیک ‌شدن به ورشتپن می باشد ولی هنوز 10 ثانیه فاصله دارد. همیلتون از تیمش سوال می کند که والتری تحت فشار می باشد.

پیتر بونینگتون، مدیر این تیم می ‌گوید که همه‌چیز تحت کنترل می باشد ولی در پایان مسابقه امکان دارد فشار وجود داشته باشد. لکلرک اعلام می‌کند که با دنده‌های خودرویش مشکل دارد. پیر گسلی هم به پیت آمده و برای زدن سریع ‌ترین دور مسابقه و کسب یک امتیاز پیش می ‌رود. پایان مسابقه و گسلی هم یک امتیاز سریع ‌ترین دور را از آن خود می کند.

اولین پیروزی جگوار در فرمولا برقی رقم خورد

میچ ایوانز با پیروزی در ای- پری رم نخستین برد جگوار را در فرمول-ای رقم زد و به ‌دنبال وی آندره لوترر آلمانی از تیم چینی تشیتا، رده بهتر از دوم را به ‌دست نیاورد. استافل وندورن هم نخستین سکوی تاریخ فرمول-ای را برای تیم خواهر مرسدس یعنی HWA Racelab کسب نمود.

در استارت مسابقه این مرد پول‌پوزیشن‌دار مسابقه بود که راننده تیم پاناسونیک جگوار ریسینگ، میچ ایوانز را در پشت سر خود در همان اول نگه‌ داشت. در‌حالی ‌که تمام اتوومبیل ها به طرف پایین تپه حرکت می ‌کردند، این اتومبیل هم ‌تیمی لوپز یعنی مکس گانتر بود که در پیچ شماره 8 لیز خورد و به دیوار برخورد نمود که موجب جدا شدن بال جلو آن در پیست شد.

چند لحظه بعد، هم ‌تیمی او، لوپز به سم برد، راننده بریتانیایی تیم ورجین ضربه زد و او را به طرف دیوار فرستاد که با اتومبیل دچار نقص فنی شده لنگان ‌لنگان به سمت پیت لین رفت. به ‌دنبال برخورد لوپز و برد، راننده آرژانتینی تیم گئوکس دراگون ( لوپز) نتوانست از شیکین گذر کند و به دیوار در ایپکس پیچ‌19 برخورد نمود.

با نبود هیچ نوع فضایی برای عبور، گری پافت راننده تیم HWA Racelab با لوپز برخورد نمود و در پی آن ژان اریک ورن، به پشت پافت اصابت نمود و بال جلو‌ اتومبیل او، زیر دیفیوز اتومبیل این بریتانیایی رفت و با بسته شدن کل مسیر، پرچم قرمز را بالا برد و مسابقه تمام شد. با بیرون آمدن پرچم قرمز و معلق ماندن مسابقه در‌حالی ‌که اتومبیل ها از پیست جمع می ‌شدند در‌حالی ‌که 42 دقیقه از زمان مسابقه باقی مانده بود، نگه داشته شد.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا

زمانی که مسابقه دوباره از سرگرفته شد، لوترر دوباره از ایوانز پیشی گرفت و او را پشت سر خود نگه داشت. استافل وندورن این دو را در رده 3 تعقیب می نمود. با فعال شدن محدوده اَتک مد (‌با رفتن به درون پیچ‌۷، حالت حمله را در آن دور راننده‌ها برای خود فعال می نمایند که به معنای استفاده از ماکزیمم توان 225‌کیلووات برای مدت زمان 4 دقیقه در مسابقه می باشد) آنتونیو فلیکس دا کوستا، نخستین راننده ‌ای بود که آن را دریافت نمود و در چند ثانیه به پیست بازگشت.

هر راننده تنها دو دفعه حق دارد که اَتک ‌مد را در مدت زمان حضور در مسابقه فعال نماید که در هر بار این افزایش توان اتومبیل تنها به مدت 4‌دقیقه باقی می ماند. در‌حالی ‌که هنوز رقابت در جلوی مسابقه وجود داشت و 25‌دقیقه از مسابقه باقی ‌مانده بود، لوترر هنوز پیشتاز مسابقه بود و ایوانز در پی او. ولی 23‌دقیقه مانده تا پایان بازی، این فلیپه ماسا بود که از دور مسابقه به دلیل نقص فنی خارج شد. با توجه به مسابقه افتضاح فصل پیش ایوانز در این پیست جایی‌ که پیشتاز مسابقه بود، انرژی ‌اش تمام شد. ایوانز هم خیلی تلاش داشت تا سرعت و پتانسیلش را در رم به نشان دهد.

در حالی که 16 دقیقه از مسابقه باقی مانده ، با دریافت نمودن اَتک مد توسط ایوانز او توان کافی را دریافت نمود تا در پیچ شماره‌11 از مرد آلمانی گذر کند و پیشتازی مسابقه را برای خود کند.

رقابت در جلو بسیار داغ بود، میان وندورن با دو اتومبیل پیشتاز فاصله یک ‌ثانیه‌ای ایجاد شده بود. لوترر در حالی ‌که تشنه پس ‌گرفتن رده خود بود تا نخستین برد در فصل را به ‌دست آورد، از اَتک مد نهایی و دوم خود برای حمله و تحت فشار قرار دادن راننده کیویِ استفاده نمود.

با این حال ایوانز او را عقب نگه ‌داشت با وجود این که انرژی هر دو، به دلیل دفاع و سریع راندن در حال تمام ‌شدن بود. با خاطره فصل قبل ایوانز در رم که هنوز در ذهن او تازه مانده بود، ایوانز همه ی تلاشش را در‌حالی ‌که مشتاق دریافت اولین برد جگوار در فرمول-ای بود، برای به پایان رساندن مسابقه گذاشت.

او با تیم خود پشت ارتباط رادیویی درگیر بود ولی توانست مسابقه را به‌ خوبی در رده 1 به پایان برساند. ایوانز مسابقه را در‌حالی‌ که تنها 2‌درصد انرژی در باتری پک داشت تمام کرد. پشت سر او لوترر نفر دوم شد و استافل وندورن هم نخستین پودیوم و سکو را برای HWA کسب نمود. در پایان مسابقات فرمول-ای بعد از برگزاری گرندپری برقی رم و بعد از 7مسابقه، 7 برنده گوناگون (‌راننده‌، تیم) داشته است، چیزی که رقابت در این مسابقات را تا به امروز در این فصل در کنار حضور پرشور اتومبیل سازان معروف در فصل بعد مانند پورشه و مرسدس بسیار جذاب نموده است.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا

منبع:دنیای خودرو



انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و روغن موتور و دیگر لوازم مصرفی خودرو با قیمت ویژه در سایت کارکالا

فروش ویژه 

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

انواع فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، فیلتر کابین و فیلتر بنزین تمامی خودرو ها

انواع ضد یخ، تیغه برف پاک کن، لنت ترمز و ...

انواع مکمل بنزین، اسپری و شوینده خودرو با کیفیت بالا

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

مشتریان عزیزی که قصد خرید تکی دارند لطفا روی این لینک کلیک کنید:  www.carkala.com

دوستانی که قصد خرید عمده دارند لطفا جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرند.

09124603033

02632203209

آدرس ما جهت خرید حضوری: کرج-بلوار هفتم تیر- خیابان کیانپور-ابتدای خیابان خراسانی - روبروی مرکز بهداشت - پلاک 123

 

#فیلترروغن#فیلترهوا#فیلترکابین#فیلتربنزین#صافی_بنزین#واسکازین#لنت_ترمز

#گیربکس#روغن_موتور#لاستیک#قیمت_فیلترروغن#باد_نیتروژن#فیلترهوافابریک

#قیمت_فیلترکابین#تست_تصادف#مرسدس_بنز#تهویه#سرویس_خودرو

#تعویض_فیلترروغن#اسپری_داشبورد#ارسال_رایگان#فروش_اینترنتی#تست_امنیت

#مکمل_سوخت#خرید_انلاین#خرید_اینترنتی#فیلترهوااسپرت

تیگو 8، خودروی جدید چری رونمایی شد + تصاویر

تیگو 8، خودروی جدید چری رونمایی شد + تصاویر

در نخستین روز از هجدهمین نمایشگاه اتومبیل شانگهای که به بازدید خبرنگاران و فعالان اینترنتی این حوزه اختصاص دارد (press day)، اتومبیل سازی چری از نسل هشتم تیگو رونمایی نمود.

در مراسم مذکور خبرنگاران، مدیران چری و نمایندگی های این برند اتومبیل سازی در کشورهایی از آمریکای جنوبی تا روسیه حضور داشتند.



نمایش نسخه فیس لیفت تیگو7 و محصول برند جدید و لوکس چری با نام اکسید هم از دیگر فعالیت های این شرکت چینی در نمایشگاه شانگهای می باشد.


فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا

تیگو برای نخستین دفعه با نام تیگو5 به بازار خودروی ایران معرفی و ارائه شد و پس از گذشت مدتی تیگو7 هم به بازار ایران آمد.

این دو اتومبیل در ایران از زمان ارائه به بازار تا به حال، آپدیت هایی را در راستای ارتقای امکانات و آپشن های خود تجربه نموده است.




فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا




منبع:پرشین خودرو


فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا


انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و روغن موتور و دیگر لوازم مصرفی خودرو با قیمت ویژه در سایت کارکالا

فروش ویژه 

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

انواع فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، فیلتر کابین و فیلتر بنزین تمامی خودرو ها

انواع ضد یخ، تیغه برف پاک کن، لنت ترمز و ...

انواع مکمل بنزین، اسپری و شوینده خودرو با کیفیت بالا

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

مشتریان عزیزی که قصد خرید تکی دارند لطفا روی این لینک کلیک کنید:  www.carkala.com

دوستانی که قصد خرید عمده دارند لطفا جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرند.

09124603033

02632203209

آدرس ما جهت خرید حضوری: کرج-بلوار هفتم تیر- خیابان کیانپور-ابتدای خیابان خراسانی - روبروی مرکز بهداشت - پلاک 123

 

#فیلترروغن#فیلترهوا#فیلترکابین#فیلتربنزین#صافی_بنزین#واسکازین#لنت_ترمز

#گیربکس#روغن_موتور#لاستیک#قیمت_فیلترروغن#باد_نیتروژن#فیلترهوافابریک

#قیمت_فیلترکابین#تست_تصادف#مرسدس_بنز#تهویه#سرویس_خودرو

#تعویض_فیلترروغن#اسپری_داشبورد#ارسال_رایگان#فروش_اینترنتی#تست_امنیت

#مکمل_سوخت#خرید_انلاین#خرید_اینترنتی#فیلترهوااسپرت


نماینده مجلس:حقوق مصرف کننده اولویت خودروسازان نیست/ خودرو ارزان نمی شود.

 

نماینده مجلس:حقوق مصرف کننده اولویت خودروسازان نیست/ خودرو ارزان نمی شود.



عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بعید می دانم دیگر قیمت اتومبیل پایین بیاید زیرا اتومبیل سازان به هیچ حرفی تمکین نمی کنند و در حقیقت افسار گسیخته و خود رای می باشند به هر حال حقوق مصرف کننده ها جزء اولویت های اتومبیل سازان به حساب نمی رود و اهمیتی به حقوق مردم نمی دهند.

بهرام پارسایی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر وضعیت گرانی ماشین در ایران کلافه کننده است،احتمال این وجود دارد که نرخ اتومبیل ها به قیمت های متعادلی بازگردند،اظهار نمود: قطعا در روزهای آتی اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از انبارهای کمپانی های اتومبیل سازی بازدید می کنند.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و...با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا


کمیسیون اصل 90 از خودروسازان بازرسی و نظارت می نماید.

وی ادامه داد: کمیسیون اصل 90 یکسری اطلاعات از انبارهای اتومبیل سازان دارد و همچنین از شهروندان هم تقاضا داریم که چنان چه اطلاعاتی در رابطه با انبارهای اتومبیل سازان دارند در اختیار کمیسیون متبوع بدهند تا برای رسیدگی به اطلاعات مورد نیاز دست یابیم.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: مقرر شده که یک کمیته ای از کارشناسان حسابداری و حسابرسی که تشکیل شده از مراجع ذی صلاح می باشد؛ایجاد شود و این موضع هم فراهم شده است که به علت وجود سیلاب در کشور این کمیته برگزار نشده است ولی در اولین فرصت نخستین رسیدگی ما نظارت و بازرسی از اتومبیلسازان می باشد.



بعید می دانم دیگر نرخ اتومبیل پایین بیاید

عضو فراکسیون امید مجلس در پرسش به پاسخی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که در ایام و ماه های پیش رو شرایط فروش ماشین عوض شود و قیمت اتومبیل کمتر شود کاهش ، بیان نمود: بعید می دانم دیگر قیمت اتومبیل کمتر شود زیرا که اتومبیل سازان به هیچ حرفی تمکین نمی کنند و در حقیقت افسار گسیخته و خود رای می باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به هر حال حقوق مصرف کننده ها جزء اولویت های خودرو سازان به شمار نمی رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.

منبع:خانه ملت


فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و...با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا


انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و روغن موتور و دیگر لوازم مصرفی خودرو با قیمت ویژه در سایت کارکالا

فروش ویژه 

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

انواع فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، فیلتر کابین و فیلتر بنزین تمامی خودرو ها

انواع ضد یخ، تیغه برف پاک کن، لنت ترمز و ...

انواع مکمل بنزین، اسپری و شوینده خودرو با کیفیت بالا

به صورت عمده و تکی و ارسال به سراسر کشور

مشتریان عزیزی که قصد خرید تکی دارند لطفا روی این لینک کلیک کنید:  www.carkala.com

دوستانی که قصد خرید عمده دارند لطفا جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرند.

09124603033

02632203209

آدرس ما جهت خرید حضوری: کرج-بلوار هفتم تیر- خیابان کیانپور-ابتدای خیابان خراسانی - روبروی مرکز بهداشت - پلاک 123

 

#فیلترروغن#فیلترهوا#فیلترکابین#فیلتربنزین#صافی_بنزین#واسکازین#لنت_ترمز

#گیربکس#روغن_موتور#لاستیک#قیمت_فیلترروغن#باد_نیتروژن#فیلترهوافابریک

#قیمت_فیلترکابین#تست_تصادف#مرسدس_بنز#تهویه#سرویس_خودرو

#تعویض_فیلترروغن#اسپری_داشبورد#ارسال_رایگان#فروش_اینترنتی#تست_امنیت

#مکمل_سوخت#خرید_انلاین#خرید_اینترنتی#فیلترهوااسپرت

در سال 98 چه ماشین هایی مشمول معاینه فنی می شوند؟


در سال 98 چه ماشین هایی مشمول معاینه فنی می شوند؟

سید نواب حسینی ‌منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی اتومبیل های تهران در ارتباط با مشمولین معاینه فنی در سال جدید، اظهار نمود: بر طبق مصوبات مجلس شورای اسلامی در قانون هوای پاک مشمولین معاینه فنی تعریف شده ‌اند.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا


وی ادامه داد: بر اساس همین مصوبه همه اتومبیل ها با 4 سال معافیت بعد از آن سالانه یک دفعه باید معاینه فنی دریافت نمایند.

حسینی ‌منش ادامه داد: اتومبیل های تولید داخل سال 93 به علاوه پیش از آن مشمول انجام معاینه فنی در سال جاری می باشند؛ همچنین ماشین های وارداتی از سال 2014 و پیش از آن هم مشمول این موضوع می گردند.

فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا


مدیرعامل ستاد معاینه فنی اتومبیل های تهران اظهار نمود: اتومبیل های عمومی و تاکسی از سال 96 و پیش از آن هم مشمول این مسأله هستند و باید جهت دریافت گواهی معاینه فنی اقدام نمایند.

وی بیان کرد: از تاریخ 1 فروردین بر اساس این مسأله دوربین‌های سطح شهر، اتومبیل ها را کنترل و بررسی نموده و ماشین هایی که فاقد معاینه فنی باشند، جریمه 50 هزار تومانی می شوند.

منبع:car.ir


فروش ویژه انواع فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن و فیلتر بنزین و همچنین انواع روغن موتور، لنت ترمز،تیغه برف پاک کن و... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت کارکالا